۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۰, جمعه

اين هم آخرين لينكم كه در وبلاگ افغان جوك گذاشتم وهمين لينك باعث شد كه وبلاگ افغان جوكم كه چهار سال سابقه داشت از جانب دولت ايران مسدود شود.

خیرو داماد احمدی نژاد اعدام شد:

دیروز صبح هنگامی  که محترمه یا کمی هم محترم احمدی نژاد از دسشویی بیرون میشد حکم اعدام داماد افغانی اش ر اصادر نمود به گزارش خبر گذاری معتاد دات کام به نقل از دختر نیمه باکره ی احمدی نژاد دیروز قبل از اینکه احمدی نژاد به دسشویی برود خیرو داماد افغانی اش را از جمله بهترین داماد های خودش دانست وبعدا وارد دسشویی شد وی در دسشویی مصروف فعل وانفعالات بود که ناگهان مبایل اش به صدا در آمد در همین هنگام بدون چون وچرا حکم اعدام خیرو را صادر نمود.

وی در یک کنفرانس خبری به خبرنگارانی که اکثریت شان را داماد های احمدی نژاد تشکیل میداد گفت:

من هرگز داماد معتاد نمیخواهم من از اولش هم اشتباه کردم که دخترم را به عقد این افغانی معتاد در آوردم. اگر این دختر نیمه باکره ام عاشق این افغانی معتاد و نصوار فروش نمیشد من هرگز دخترم را برایش نمیدادم.من چی میدانستم که اومعتاد به نصوار است و نصوار افغانی را در ایران به فروش میرساند و میخواهد دختران ایرانی را به عمل وحشتناک نصوارمعتاد کندمن که نمیخواستم که این افغانی نصوار فروش دختر نیمه باکره ی من را مثل بیشتر دختران ایرانی معتاد کند به نظرمن هر افغانی که موااد مخدر همچو نصوار، سیگار وغیره را در ایران به فروش میرساند باید اعدام شود
.

نویسنده:صادقی.

۵ نظر:

جاويدصادقي گفت...

سلام به همه!

www.esames.blogfa.com گفت...

سلام.مشاهده شد.وبلاگ خوبی دارین.انشالله موفق باشید.

شهلا گفت...

سلام جاوید جان وب قشنگی داری خیلی وقته نمی بینمت برنامت براآینده چیه ؟

محسن گفت...

سلام
ما با برنامه خاصي يك جا با هم براي شما در وبلاگ ها نظر مي ذاريم.
ماهانه 15000 تومن==== روزي دويست نظر براي شما در وبلاگ ها مي ذاريم.
ماهانه 10000 تومن===== روزي 100 نظر براي شما در وبلاگ ها مي ذاريم.
.
.
روزانه هم خواستيد هر دويست نظر كه براي شما مي ذاريم ===1000 تومن.
++++ طرح ماهانه رو بخاهيد دامنه رايگان هم مي گيريد.
نظر قبلي رو براي 300 وبلاگ هم زمان فرستادم.
خبرم كن
http://domain-2009.blogfa.com/

ناشناس گفت...

خيلي بيشوري