۱۳۸۹ تیر ۱۶, چهارشنبه

يك سوال:

یک سوال:
در یکی از کشور ها قانونی وجود داره که از یک فامیل دو نفر نمیتونه در یک اداره ی دولتی کار کنه حالااگر يك آقاي بی کاری در انتخابات پلومانی (پارلماني) این کشور خود را كانديد كنه وهمزمان يك خانم بی کاری نيزدر انتخابات پلو مانی (پارلمانی) خود را كانديد كنه بعد آن آقا از بی کاری عاشق اين خانم بشه ويا اين خانم از رویعلاقه عاشق آن آقا بشه شما به عنوان يك راي دهنده به كدام يك از اين دو راي ميدهيد؟ وبعد شايد نظر به دلايلي اين انتخابات مانند انتخابات ریاست جمهوری آن کشور به تعويق بيفته تا زماني كه اين دو صاحب فرزند شوند وشاید هم تا زمانیکه فرزند شان بزرگ شود و فرزند شان نیز همزمان خود را با پدر ومادرشكانديد كنه شما به عنوان يك راي دهنده با يك كارت راي دهي به كدام شان راي
ميدهيد؟

۵ نظر:

ایوب ابدالی گفت...

سلام جاوید جان . ممنون که بهم سر زدی.
اما در مورد سوالتون . اگه این علاقه به ازدواج ختم بشه فقط یکیشون میتونه وارد پارلمان بشه چون نسبت پیدا میکنن ولی پرسیدید به کدومشون رای میدم ؟؟
با اینکه اونا زن و شوهرند و با اینکه به هر کدومشون رای بدیم یکیشون باید بره پارلمان من به هیچکدومشون رای نمیدم . چون این دو کاندید که به این راحتی دارند قانون را زیر پا میذارند فردا قانونهای دیگه رو هم زیر پا میذارند من رایم رو حروم اینا نمیکنم .پارلمان جای قانونگذارهاست نه قانون شکنان درسته که یکی از این دونفر باید بره پارلمان ولی اون علاقه که به همدیگه دارند قانون شکنانه است . پس اصلح نیستند .

ناشناس گفت...

سلام جاويد جان از اينكه به وبلاگ من هم سري زدي تشكر.
بايد بگويم كه من به هردوي شان راي ميدهم چراكه مشكل اقارب خودرا كه بر طرف ميكنندواز سوي ديگر آينده اي خود ر اگرانتي خواهند كرد .
در نزديكي هاي دور بعدي انتخابات يك كار هاي براي مردم خواهند كرد.
اين را به خاطري گفتم كهدر اين دور از سفر هاي خارجي وخواب هاي داخلي فازغ نمي شوند.

ناشناس گفت...

سلام. ازتون دعوت میکنم برای اینکه زیباترین راز و نیاز عاشقانه ای که تا به حال با خداوند داشته اید را در چند جمله کوتاه به ما بگویید .البته اگر ممکنه .ممنون میشم .بای

فاطمه گفت...

به خودم رای میدم

پروانه گفت...

سلام
خوب میتانن ده خانه یک پلومانی جور کنن اگر که کدام واسظه زور دارن باز از دولت معاش هم بگیرن .