۱۳۸۹ تیر ۲۹, سه‌شنبه

تبلیغات مفت خور خان!

سلام به هرات جوکی های بامزه! 
دوستان بالاخره بعد از دوازده ثانیه جستجو دربین کاندیداچوران، کاندیداچور ذیل مطابق به شرایط این وبلاگ بود بناء ما هم به طور مجانی تبلیغاتش را به نشر می رساندیم.
نام: مفت خور خان.
نام پدر: خدا میداند(چون در رشته های مختلف تحصیل کردم بنا بر مغزم فشار وارد شده ونام پدرم را فراموش کردم).
شغل: کاندیداچور(از پدر وپدر کلان ما کاندیداچور بودیم). در اصل بی کار هستم. به همین دلیل خود را کاندید نمودم.
سن: خدا می داند چون تذکره ندارم(البته تذکره خارجی دارم).
قد: بعضی وقت ها کوتاه بعضی وقت ها بلند(دلیل اش را نمیدانم).

وزن: 2 کیلو همراه با وزن مغز(البته بدون وزن شکم)
وضیعیت تاهل: فعلا مجرد تابعد از انتخابات(البته یکی بود که طلاق گرفت).
فرزندان: به ثبت احوال نفوس مراجعه شود.
تحصیلات: صنف اول بودم که پدرم را از دست دادم،صنف دوم بی مادر شدم و در صنف سوم برادرم فوت کرد از ترس آنکه خودم بمیرم خود را از صنف چهارم فارغ التحصیل کردم.
شماره ی رای دهی: به هر شماره ی که دوست دارید رای  بدهید با این مشخضات صد در صد انتخاب میشوم.


عکس در ورق رای دهی.




شعار: به من رای بدهید تا پسرم ویسکی بنوشد. (مرگ را بنوشد).
اهداف:
ولا  از حق نگذریم بنده اهداف زیادی دارم، اما اهداف اصلی من :
1: راه یافتن به پلومان بخاطر کمیشن کاری وپرداخت قروضی که سالهاست بدهی دارم .
2: آبدات تاریخی را به همسایگانم هدیه میدهم تا دیگر به منظور این اشیای بی ارزش دست به دزدی نزنند.
3: خانه های مرغ های شما را مجهز به سیستم ادیسون(برق) میکنم تا شب را با روز اشتباهی گرفته ودر شبانه روز دو مرتبه تخم بدهند.
خانه های شما را باسیستم نوشابه لوله کشی میکنم البته برای هر خانه دو لوله یکی نوشابه ی زرد یکی نوشابه سیاه.
برای هر یک از شما یک پاسپورت اروپایی میدهم تا این کشور را به مفت خورانی چون ما رها کنید که ما درآن هم چون گذشته بتازیم.


 نشان انتخاباتی.




4: کشت کوکنار را افزایش میدهم تا با کشور های که با ما رقابت دارند رقابت داشته باشیم(چرا شما جوانان ما را اعدام کردید ما هم جوانان شما را معتاد میکنم)
5: ازدواج های اجباری را افزایش میدهم(وقتی ازدواج اجباری باشد پس طلاق هم اجباری هست).
6: بیکاری را افزایش میدهم تا مردم بیشتر از حال احوال یک دیگر با خبر باشند.
7: حقوق انسان ها مساوی است(یعنی باید برای اختطاف گران جواز کار داده شود تا بتوانند دقیق تر اختطاف کنند وبه حقوق خود برسند). وبالاخره پلان های زیادی دارم که در این جا خلاصه نمیشود.

جمله ی آخر:  رای به من رای به آب(آب تعبیر های مختلفی دارد هر کدامش را دوست دارید انتخاب کنید) در ضمن این مطالب را همه مشاورم به من گفته من خودم از خوب وبد شان چیزی سر در نمی آورم.

این تبلیغات در بدل معرفت و آشنایی نشر شد هرات جوک در زمینه بسیار نگران هست.( قضاوت مربوط به خودتان).
نویسنده: جاوید صادقی. 
نظر خود را بنویسد.

۱۱ نظر:

محمد یوسفی گفت...

سلام خدا عاقبت ما ها را بخیر کند
در دوره قبل کسانی خود را کاندید کردند که از عهده ادره یک خوانواده بر نمی آیند
به نظرم آنها همان های هستند که شما نوشتید
نام مستعار شان مفت خور
اصالت ندارند
و................
موفق باشید

فرید سروش گفت...

سلام جاوید جان ممنون از اینکهبنده هم سری زدی پیروز وکامگار باشی.
واقعاخیلی بامزه بود این جوک وقتی آنرا مطالعه کردم خیلی خندیدمو لذت بردم .
چه کنیم اکنون همین افغانستان.
ازاین جوک روز جمعه در برنامه رادیویی خود استفاده میکنم .

ناشناس گفت...

خیلی بی مزه نوشتی
جالب نبود

مریم امیری گفت...

خوشم نیامد
پیام جالب نداشت کوشش کن عاقل تر بنوسی
تااین مزخرفات گزینه بشتر در جوک است که باید حقایق گفته شود در آن قالب ها

شرييفي گفت...

جناب صادقي صاحب سلام!
ممنون از اين همه لطف
طنز شما را خواندم خيلي با مزه بود
خيلي هم خنديدم
اين كانديداها از اين همه حرف ها خالي نيستند
قلم و انديشه ات جاري باد

lina گفت...

mamnon ke be man sar zade mowafagh bashe ham shahre gerame

ونوس مرداسی گفت...

سلام جاوید جان داداش گلم
بسیار زیبا بود و مثل همیشه بی نقص و خواندنی
نشست افغانستان هم خیلی جالب بود و جالبتر سخنرانی وزیر امور خارجه ایران -موفق باشی گلم

مدير وبلاگ گفت...

ممنون ونوس جان(خواهر خوبم)اي كاش افغانستان مي بودي وبرنامه ي را كه اين جمعه داشتم را گوش ميدادي مي شنيدي كه در مورد وزير امور خارجه ي شما چي برنامه ي را ساختم كه حتي كار هاي هم بعدا به حق ما شد كه نميتونم اين جا بگم كوشش ميكنم در آينده قسمتي از اين برنامه را برايت ايميل كنم به هر حال ممنون از حضورت...

همت گفت...

جاوید جان سلام!
گل کاشتی بچیش خوشم آمد.
قلمت چون رود خروشان جاری باد.

وحید گفت...

سلام بر جاوید صادقی عزیز
پست قشنگی بود
من سر رشته ی توی طنز ندارم اما فک کنم مفهوم طنز بیان واقعیت های تلخ با جملات خنده اور باشه. فکر میکنم موضوعات بهتر نسبت به این آقایان کاندید باشه. چون عیب از ماس که نمیتونیم اصلاح بشیم و نباید منتظر کسی باشیم تاهمه چیو واسمون عالی کنه. کاندیدا هم از همون قشرن و از میون ما بلند میشن. فقط نباید با طنز خندید فک میکنم خودت بهتر از من اینو بدونی
اما زیبا بود
مرسی

محمد شعیب گفت...

سلام دوست عزیز هراتی.
منم هراتیم بابا.
خوب بود.
بازم کاندید ها را معرفی کن تا ما بشناسیم بعضی کاندید های مشهور را معرفی کن.
به امید اینکه همیشه در زنده گی ات موفق باشی.
خدا حافظ تو برارجو.