۱۳۸۹ مرداد ۸, جمعه

مشخصات(چهل مین باریک نی)کاندیده ی جوانان بی کار در پلومان:

چهل مین: با تشکر از مدیر وبلاگ هرات جوک که زمینه رقابت را بین کاندید ها وکاندیده ها بر گزار نموده.



این جانب چهل مین باریک نی کاندیده ی پلومان، کی میخواهد با من ازدواج کند،ببخشید کی میخواهد به من رای بدهد؟


مشخصاتم قرار ذیل است:


نام: چهل مین.
شکل ظاهری: مربع شکل.
عرض دهان: یک متر(با نیم متر تخفیف).
شکل دماغ: بعد از هفت بار جراعی بی دماغ هستم.
شکل لب:  تیوپ مانند.
رنگ لب:  خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی سرخ(قرمز).
رنگ مو: طلایی(البته بعد از اینکه از آرایشگاه بیرون شوم).
شکل چشم: اندازه ی دو دانه فندق.
شکل پینک(پیشانی):  هم شکل سرک های کشور( داغ دار و داغ دیده).
اندازه ی شکم:  گاهی خیلی بزرگ گاهی خیلی کوچک(البته به غذا ارتباط دارد) در کل همیشه بزرگ.
دو کمر: قلمی(با کمی تخفیف شش متر).
طول دست: یک سانتی متر.
اندازه ی ناخون های دست:  دو نیم متر.
طول پا:  پای راست سه متر پای چپ سیزده سانتی متر.
طول بدن:  پنج سانتی متر.عرض بدن: برابر با طول بدن.
فیلم های مورد علاقه:  فیلم های عاشقی( بدون داستان فقط عاشقی).
کاندیدمورد علاقه:  پدر خدا بیامرزم.
دوست پسر مورد علاقه: (در وقت انتخابات تمام پسر ها را دوست دارم.
هر کس میخواهد با من ازدواج کند ببخشید هرکس میخواهد به من رای بدهد در بخش نظرات بنویسد.
با تشکر از همه(خدمت گذار حال و آینده ی شما خانم چهل مین باریک نی کاندیده ی پلومان).
نویسنده: جاوید صادقی.


۱۲ نظر:

سادات گفت...

سلام صادقي عزيز . طنزهايت همه خواندني و زيبااند. تشكر از اينكه با نوشته هاي زيبايت و حفظ لحن و لحجه هراتي همه را ميخنداني.

برايت اروزي موفقيت بيشتر دارم . در ضمن كساني كه نظرات منفي در مورد طنزهايت ميدهند و براي بهبود ان نظر نيك ندارند يقين كن كه از گروه حسود و ناكام اند. تو هيچگاه مايوس نشو و به كارهاي زيبايت ادامه بده
موفق باشي
دوستدار طنز و چوكهايت
س ع س

آقاي بهشتي گفت...

سلام
به گزارش صدا و سيماي كريمه ما، در انتخابات افغانستان تقلب وسيعي صورت گرفت.
مويد باشيد

فرخنده گفت...

سلام
واقعا" وب شما عالیه همیشه برای شما آرزوی موفقیت میکنم
اگه سری به وب من ام بزنید خوشحال میشم
منتظرم.........
خداحافظ

lina nabizadeh گفت...

jaleb bod

فرخنده گفت...

سلاممممممممممم
خیلی خوشحال شدم که از وب من خوش شما آمده اگه قابل دونستید من را با اسم love is the best لینک کنید و بعد برای من خبر بدهید که شما را با چه اسمی لینک کنم.
موفق باشید
خدا حافظ

اشراق تماشا گفت...

جاوید عزیز سلام

من به دعوت خودتان شمارو لینک کردم ولی گم شدی .
پس کجایی که به من سر نمیزنی؟؟

اشراق تماشا گفت...

از این که سر زدی سپاس .

گفته بودی با چه نامی؟ همان اشراق تماشا.

ونوس خواهرگلت گفت...

سلام جاوید جان
مگه دست خودته؟؟؟؟؟؟؟تا عمر داری خواهرت می مانم(هاهاهاها)
بی انصاف من این مدت به قول خودتون(مصروف بودم)ولی بازم برای پست قبلی ات نظر دادم-حالا هم از ترس اومدم برات نظر بدم و بگم خیلییییییییییییییییییی خندیدم از این مشخصات کاندیداخدای من با این همه تخفیف عجب چیزیه ؟؟؟؟؟؟؟
خیلی گلی داداشم -منتظرتم -حالا بخند و آشتی کن گلم
راستی این افغانیها چرا برعلیه ایران تظاهرات می کنند؟تو میدونی؟ماکه این همه افغانیها را دوست داریم!!!!!!!!!

ونوس مرداسی گفت...

سلام دوباره جاوید جان
موفق باشی و یادت نره وقت افطار منو دعا کنی----->خودت که می دونی آبجی ونوس چقدر به دعاهات نیاز داره
مواظب خودت باش گلم

فربد تجویدی گفت...

سلام خیلی وبلاگ جالبی دارین بهتون تبریک میگم مطالبشم خواندنیه

ونوس مرداسی گفت...

سلام
نکنه خیال می کنی من مشخصات کاندیدای پارلمان را دارم که می گی عکسها همه فتوشاپه-هاهاهاهاهاهاها
جاوید جان نماز و روزه ات قبول ببین این دفعه بی دعوت آمدم که گله نکنی
راستی این متن بالای وبلاگ را عوض کن وقتی یاد وبلاگ قبلی می افتم و وقتی می بینم داداش جاویدم در مورد ایران اینطور نوشته دلم میگیره-بعدا آنلاین شدی توضیح می دم چرا باعث دلگیری ام میشه - باید بری برای آبجی ونوس آدم بکشی یکی باعث دلگیری ام شده که باید شامپو بریزی توی چشماش-سنگ بندازی توی غذاش-سوسک بندازی جلوی پاهاش تا دلم خنک بشه(شوخی کردم)

ونوس مرداسی گفت...

سلام جاوید داداش گل خودم

*از این شاخه به آن خط*
به روزم[گل]
میام حتی اگه نوشته های قدیمی هم باشه می خونم